PRESSE-MEDDELELSE
OPDATERET DEN 17. JANUAR 2022
Kære gæster, kunder og arrangører.
VI GENÅBNER 17. JANUAR 2022.
Dog med restriktioner, som pt. er gældende til den 31/1. Hvilket betyder at du skal have gyldigt CORONAPAS, som fremvises ved ankomst, så hav det gerne klart, og opdateret. Er du undtaget, skal der fremvises dokumentation for dette (fås på borgerservice).
Du skal ligeledes bruge MUNDBIND når du bevæger dig rundt på teatret. Det må først lægges når du sidder ned.
Vi gennemfører alle arrangementer i januar. Dog kan der være forholdsregler til nogle arrangementer i forhold til praktisk info for indgange, og sektionsopdeling. Hvis der er det modtager du en mail med vejledning.
Da vi ikke kender restriktionerne efter en 31/1, kan vi ikke svare på om det kommer til at påvirke arrangementer derefter. Vi kender dem først når der kommer en melding fra Sundhedsstyrelsen og Kulturministeriet,
Vi får i øjeblikket rigtigt mange henvendelser og vi ikke har desværre ikke mulighed for at besvare dem alle. Vi henstiller til at du holder øje med siden, om hvordan det evt. påvirker dine billetter. Ved aflysninger/flytninger/ændringer af arrangementer får alle billetkøbere direkte besked på mail, af arrangør eller billetudbyder, lige som det også vil fremgå på vores hjemmeside og Facebook side.
Pas godt på jer selv og hinanden.
De bedste hilsner
Nykøbing F. Teater
Carina Ulrik Sørensen
carina@nfteater.dk
Neden under kan du se aflyste / flyttede arrangementer. Listen vil løbende opdateres hvis der kommer aflysninger, ligesom man vil få direkte besked pr. mail eller opkald. Arrangementerne bliver håndteret i den rækkefølge de ligger.
Ved aflyste arrangementer refunderes billetkøb automatisk, hvis de er købt på kort, forvent dog en lidt længere ventetid på refundering, grundet det voldsomme pres der er på aflysninger pt.
Flyttes et arrangementet til ny dato, vil billetter gælde til den nye dato, og man behøver ikke at foretage sig yderligere, andet end at gemme sine billetter og notere den nye dato. Der kan på nogle arrangementer blive fremsendt nye billetter (husk at tjekke spam-mappe)
Kan man ikke den nye dato kan de refunderes frem til den angivne udløbsdato, derefter er det ikke længere muligt af refundere. Refundering skal ske gennem Ticketmaster. HUSK at oplyse hvilket arrangement det drejer sig om, dato, sted, kunde oplysninger, ordrenummer og kontonummer. Det letter ekspeditionen at alle oplysninger er med fra start. Forvent dog at der pt. er lang ventetid på udbetaling, grundet de mange aflysninger og flytninger.
For refundering – vejledning:
Ønsker du din fulde ordre refunderet bedes du udfylde formularen, ved at klikke her. https://help.ticketmaster.dk/hc/da/requests/new?ticket_form_id=360000135598 I “spillested” skal du vælge andet, og skrive Nykøbing F. Teater.
Bemærk at der er en refunderingsfrist. Fristen er forskellig fra arrangement til arrangement. Men ofte 14 dage, fra aflysning / flytning.
Ønsker du dele af din ordre refunderet bedes du kontakte Ticketmaster Servicecenter på e-mail: servicecenter@ticketmaster.dk
Du bedes i din e-mail, oplyse ordrenummeret samt de sidste 4 cifre i kortnummeret brugt til betaling.
Billetprisen vil blive tilbageført til din konto inden for 2 måneder.
Gebyrer, tillæg samt eventuelle forsendelsesomkostninger refunderes ikke.
På grund af antallet af aflysninger og flytninger forårsaget af Corona/Covid-19, tager vores håndtering af refunderinger længere tid end normalt. Ticketmaster beklager dette.
Du kan være heldig at det er muligt at “bytte” til anden dato på vores dobbeltforestillinger, hvis der er blevet refunderet billetter.
Vi arbejder på højtryk for at få sendt mails ud til alle berørte kunder. Så vi henstiller til at læse info her på siden, og være tålmodige med os.
13.3.2020 – Jeg har købt billetter af en anden kunde.
Det er desværre altid køber der har retten til refundering. Ligger der ikke en verificering på at du har købt billetten af en anden, har vi ikke mulighed for at hjælpe med en evt. refundering eller andet.
Jeg henstiller til at når man køber billetter af andre, at vi eller Ticketmaster bliver kontaktet og sørger for at billetterne bliver ført over i den nye købes navn, så de “gamle” billetter slettes, og du får nogle nye, så du har dine rettigheder.
Link til verificering og ændring af køber: OVERDRAGELSE
AFLYSTE / FLYTTEDE ARRANGEMENTER
2021
19. marts – MUSICALS med Heick & Lundgaard – FLYTTES til den 31. marts 2022 – mail sendt d. 15/3
24. marts – Burhan G – FLYTTES til den 10.2.2022 (tidl. 28/4/2020) – mail udsendt den 8/3
24. april – MALURT (tidl. 19/9/2020) – FLYTTES til den 4. marts 2022 – mail sendt d. 15/1
29. april – Sebastian i Hallen – FLYTTES til den 5/2/2022 og retur til teatret – der er fremsendt nye billetter d. 25/4.